Trisse

Vår katt har fått någon konstig uppfattning att nästa svältperiod är på intåg, & har prompt bestämt sig för att äta oss ur huset innan det är försent. Han äter, och jag överdriver inte (det hemska är att jag tror faktiskt att jag underdriver), ungefär ETT KILO kattmat om dagen.
Mamma misstänker att han svalt en fotboll.

Idag har jag inte gjort någonting, bara tagit det lugnt, och ska fortsätta med det hela kvällen, för första gången sedan sommarlovet tror jag. Det är sjukt, men man har aldrig någon fri tid längre.

Förresten! veckans kommentar:
Antingen är man socialdemokrat eller så är man sjuk i huvudet, typ



Måste kopiera in en gammal klassiker nu känner jag; den får mig verkligen alltid på bättre humör. Den kommer från min bilddagbok, för ganska länge sedan. Så det blir väl HÖNSGAMMALT istället

HÖNSNYTT HÖNSGAMMALT
Vi kom att tala om hönor när vi fikade förut. Det var ganska roligt.

Vi kan konstatera att en av Christers hönor har avancerat i hierarkin och satt sig på översta pinnen.
Det betyder att hon har respekt hos tuppen.

Mamma avslöjar:


- En gång kastade jag en frusen bulle på en kyckling så den svimmade.

Det var allt för
HÖNSNYTT HÖNSGAMMALT idag. tack och hej!


Kommentarer
Postat av: lina

du kanske kan säga till någon mer gång när du har en ledig helg ?

vad sägs om december 2010 kanske ? ;D

saknar dig så otroligt mycket cecilia ! :( <3

2009-10-17 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0