Inte visste jag att Jack Sparrow var min kusin.

Träffade min kusin Jack Sparrow i skolan förra veckan. Missade den coola hatten dock, hon måste ha glömt den hemma.
Idag fyllde Isabella i min klass år, och estetelever som vi är kunde vi bara inte låta detta gå obemärkt förbi oss (moahaha!) ;)
Vi gick till Willys och köpte tårtbotten, sylt, banan, choklad, sprutgrädde och godis och sedan gick vi till G-huset och gjorde tårta! Den blev inte god.

I alla fall, jag har varit på Håkan Hellström i helgen, det var såklart hur bra som helst, vad annars? Sedan sov jag och Isabelle över hos Amanda.


Vi gick på Lerum-sightseeing, en väldigt mysig stad,
med märkliga brevlådor.


Jag är förresten GRYMT, GRYMT! avundsjuk på min pappa, som såg Filip och Fredrik i helgen i Avesta (eller vad det heter). Fast han pratade aldrig med dom, de var utanför tåget, han var i det. Jag blev... avundsjuk. helt enkelt.

Sedan kan jag inte bärga mig till helgen, ska inte nämna för mycket om det men jag och Judit kommer vara såå BÄÄST!

Känner någon igen det här? Det gör jag! och jag saknar det! jag vill ha det. typ nu!



hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0