du skulle kunna komma direkt från en astrid lindgren-film!

Fick den strålande kommentaren på valborg av Judit! Tack! Vilken komplimang va!

Valborg var förövrigt jättehärligt. Jag hade 37.7°C feber, inte så mycket men fortfarande en del! Så därför var jag himla trött, och den kväll i grillstugan passade mig utmärkt. Vi satt bara och pratade. och pratade. Hela kvällen! Så fint!

tack för det mina vänner.



Nu ska jag bannemig gör den där Historian!

ps. grattis axelina!
ps2. vann mitt första bud på tradera i söndags! hurra!

Kommentarer
Postat av: Amanda Karestrand

Åå, jag tänkte på er. Saknar dig extremt. Hoppas Grillstuge-traditionen håller i sig.

2010-05-05 @ 21:55:49
URL: http://amandacrampelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0