trilingual-trilingue-trespråkig

Bientôt, je vais aller à Trollhättan! Oui, et je vais avoir un drôle moment avec mes amis de Skaga! Il va être très interessant, parce que un autre copain, Axelina, vais aller aussi, et elle ne connais pas mes amis de Skaga. En trente minutes, mon bus de Härlunda vais aller, et aprés, l'aventure peut commencer!

KOLLA vad bra jag är på franska! WOW! Jag bli imponerad själv, måste jag säga.
Nu går alltså min buss snart.
Det är synd för Hanna kom inte med, hon skulle jobba, men annars tror jag allt går som planerat! Det är väl mest synd om Hanna själv, även om jag tycker det är himla tråkigt att hon inte följer med ;) Och nu kan vi inte prata massa fantastiska tågluffar-planer!

well, well, have a nice evening! Yes, I am trilingual (<-- det kollade jag på google translate, okej då) now, I just HAD to brawl about my great language-knowledge! But I know though, if you compare to my friends, I'm not particularly good at english.

Anyway, have a splendid time with whatever you're doing!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0