återförening

åh, detta var första gången vi alla var samlade på....jagvetintehur länge.
Vi var trötta. alla.
Men först tittade flickorna på Tusen gånger starkare på filmfestivalen.
Jag tyckte att den var skitbra.

Sedan åkte vi till my place, käkade fruktsallad och lakritsglass, kollade på massa Posei för fiskar innan vi slutligen hamnade i sofforna.



Kristian kom vid ett-tiden, i taxi. Det var hemskt snällt av honom. Tänk vad han betalade för att komma hit! Galning.
Manne träffade jag för första gången på veckor.
Och Judit var med. Men hon ville helst inte hamna på kort.


Det blev tjej- och killsoffor. Men det var faktiskt bara för att vi spelade kampen mellan kvinna och man.


Killarna vann. PRECIS.

Äh, vi kom typ lika.
Bara för att vi förklarade moms på fel sätt.

Piujääsch!

Alla var fina trots att vi var så trötta.
Och vi var uppe jätte sent trots att vi var så trötta.
Och vi lyckades hålla igång massa trötta samtal fast att vi var så trötta.

Kanske var det för att vi hade 4,5 liter cola och chips med dip.

Jag tyckte i alla fall att det var underbart.

Kommentarer
Postat av: Emma Joelsson

cissi du är så himla grym på att beskriva. jag blir så lycklig när jag läser din blogg! puss!

2010-11-16 @ 11:26:04
URL: http://fnitterflikkan.blogspot.com
Postat av: Amanda Karestrand

Jaa, sannerligen! Önskar jag kunde vart där!

2010-12-06 @ 15:31:25
Postat av: Amanda Karestrand

Jaa, sannerligen! Önskar jag kunde vart där!

2010-12-06 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0