hoppeligen skall mina bemödanden ge utlöning, annars kommer mina sinnen vredgas och min inställning mot adjunkten deklinera.





Jag håller på med min svenska och jag är så irriterad på min svenskalärare som tycker det är så fantastiskt att använda massa fina ord hela tiden så nu sitter jag på www.synonymer.se och försöker hitta så komplicerade ord jag bara kan. Först skriver jag meningen normalt, typ Karin Boyes dikter handlar för det mesta om ganska vanliga saker sedan researchar jag lite och ändrar till Karin Boyes dikter handlar generellt sett om tämligen elementära förteelser, eller något sådant.

Ellerja, jag är ju inte dum i huvudet heller, jag vet naturligtvis vad generellt betyder till exempel, det behövde jag inte slå upp, men ni förstår, jag måste tänka till efter varje mening så att jag har formulerat mig så perfekt jag bara kan.

Nu, back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0