life will smile for you

Jag kom just på att jag ska gå på musikal ikväll! Tänk, det hade jag helt glömt bort.
High school musical i Skövde är det som gäller, och min vän Axelina är med i den.


Dessutom är jag överlycklig över att ha tränat flöjt seriöst för första gången på mycket, mycket länge. Jag kämpar mig ur en svacka just nu, kan man kanske säga. Och tyvärr ligger den där svackan så fruktansvärt olägligt till, då jag har mer att träna på än någonsin.
Den här låten ska jag och Axelina spela tillsammans! Superkul.


Igårkväll kollade jag på Cornelis med m&p. Den var bra. Tror jag. Eller såhär: Den var bra om man inte hade några förväntningar. Jag tror att man kan bli besviken på den om man förväntat sig något.

Det hade inte jag, som tur var.

Hittade just en trevlig sida. Skapa din egen kör-musik. Typ. HÄR!


PS. Här kan ni boka biljetter till min föreställning, Let me entertain you. GÖR DET!

GÖÖÖR DEEEEEEEEEET!

Ps2. Jag skämtade igår, tyvärr. jag har inte träffat barrack och sverigedemokraterna är fortfarande sverigedemokrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0