äntligen lov - eller?

Hej! Jag har en himla massa skit flåsandes i nacken den här veckan, och alldeles för lite positiva grejer.
Och det känns fruktansvärt deprimerande.
Men vi får se hur det slutar. Jag måste verkligen. måste. verkligen. (plugga körkortsteori.)

Häromveckan skaffade jag twitter och tog sedan bort mitt account. Nu har jag skaffat twitter igen men i'm not telling anyone, den får leva sitt eget lilla liv tänkte jag. Jag behöver inga followers.
Rätt gött att sitta och skriva i sin ensamhet.

Här bjuder jag på något som i alla fall fick mig att skratta. Trots att jag inte ens sett Star Wars.



NU BASKEMIG; Svenska.

Kommentarer
Postat av: judit

hej min vän.

Jag är i Viva la France och har det gött,

Kommer dock inte in pa FB sa jag skriver här:

Kommer du och Hanna i helgen?

pussar och kramar och du (utropstecken)

jag har ätit sniglar OMG

2011-02-13 @ 14:48:44
Postat av: Emma Joelsson

Nej vad gulligt! :D

2011-02-13 @ 18:31:26
URL: http://senenlitentidtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0