jag orkar inte med min dag

jag orkar inte med min dag!
jag ska bara göra massa skitläxor (så ni förstår mig nog)!
Jag ooorkaaaar iiiiinteeeee meeed miiin daaaaaaag.
Fast den började bra, jag var på körskolan och körde bil 7.30 i morse.
Brrrm brrrrm vrooooooooom!
Och det gick bra.

Men jag oooorkar iinte med min daaaaaaaaag!
jag äter stenhårda marshmallows så det knakar i käkarna.
nom nom nom.

Och SKJUTER UPP LÄXORNA.
problemet är att jag har gjort det hela lovet och nu går det inte lägnre.

Igår kikade jag på How I Met Your Mother heeeeeeeela dan.
Det är himla bra.


Nu går det inte längre. Nu ska de baskemig bli gjorda!

Kommentarer
Postat av: Simon

Heja heja kämpa på!!

2011-01-08 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0