nyår

Hej! Jag ska låta er se mitt nyår.

Inte för att skryta men, min efterrätt var den bästa maten. Den var supergod.

Vi stod precis under kommunens raketer och kikade. Jag höll lite för öronen också.
Men, i'll have to admit; den här bilden tog jag icke igår. Den tog jag i somras. Men, fyrverkerier som fyrverkerier!


Kolla på dem! Mina vackra vänner. De är helt underbara.


Den finaste tiden är nästan den då man inte gör någonting. Som när man lagar mat, ser på när folk diskar, lyssnar på musik och slösar bort tid. Pratar, skrattar, skojar, dansar.


Så nu har jag också firat nyår, comme tous les autres! Jag kan inte tänka mig att vara någon annanstans.
Vi kikade på Disneyfilmer och nyårsraketer, och alla var så fina, så fina.



Sedan efter tolvslaget bytte festen inriktning och blev kalas.



Grattis Kristian!
Han fick ett underställ av mig.
Det var fint.



Jag tog ganska många värdelösa bilder på resten av kvällen, men vi spelade Helt hysteriskt (som verkligen var det också), vi pratade och vi såg på film.
Dagen efter spelade vi pingis och var trötta.



Och det var mitt nyår det!
Hoppas du har haft det lika fint som jag.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Simon

Bra att du/ni hade det lika bra som jag och Adde! Vår chiligryta gick inte av för hackor.

Frid!

2011-01-01 @ 23:05:17
Postat av: Hanna

JAG FULLKOMLIGT ÄLSKAR den sista bilden!!! :D :D Den liksom förkroppsligar dagen efter nyårsafton! ;D Fyfasiken vad ni verkar ha haft det bra! Med värk i hjärtat beklagar jag ännu en gång att man inte kan dela upp sig och vara på två ställen samtidigt! Varför lägger man inga resurser på att uppfinna nåt sånt?! Smart grej ju. KRAMBANAN min vän och gott nytt år!!

2011-01-02 @ 01:01:35
Postat av: Axelina

Jag har hittat till din blogg:) Det ser superduperasmysigt ut! (faaast, du skulle bara veta hur vi hade det i kungshamn, och du skulle vara veta hur gaaaaaaaaalet bra det hade blivit med en till, ny tradition fast med dig + tycker jag!)

2011-01-02 @ 14:25:41
Postat av: Amanda

Gud vad underbart ni verkar ha haft det! Håller med Hanna, det gör sannerligen ont i hjärtat att inte ha kunnat vara med nån gång... :( Vi kanske ska börja forska på en sån där tidvändare eller nåt.

Kram på dig Cissi, hoppas vi ses inom en ganska snar framtid! <3

2011-01-08 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0