söndag

Idag har jag verkligen haft en Söndag.
Jag har packat ner en sisådär tre-fyra saker.
Eller packat ner och packat ner...
lagt i en hög på golvet i vardagsrummet.

Vår tågluff har blivit framknuffad en dag, vi reser på tisdag. Mig gör det ingenting, då kan jag fortsätta packa i sakta mak!

Sedan har jag cyklat lite, och fotograferat lite.
Jag cyklade till grillstugan och fick syn på världens största myrstack. Ellerja, nästan i alla fall.



Ser ni, den är typ lika hög som mig! (Räkna även in att jag står i myrstacken, därav mitt frenetiska trampande) Tänk om mina ex-konfirmander-numera-vänner hade sett den! Åååhåhå jag skrattar inombords av bara tanken. De hade sprungit en halvmil av bara farten.

Och nu ska jag äta mat, spela flöjt, chilla och eventuellt packa lite till. Om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: Simon

XD

2011-07-25 @ 00:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0