h som i hemma

Nu sitter jag hemma med lite solblekt hår och en fet Rudolf-med-röda-mulen-bränna.
Jag orkar inte riktigt skriva om min alldeles förträffligt underbara hajk nu, för jag orkar inte, men jag ska göra det så fort det finns lite bilder att kopiera från facebook som jag kan visa er med.
Istället sitter jag här och smulas sönder till en liten obetydlg hög vid tanken på musikhistoriaprovet i morgon. förbaskade prov. men nu är det bara tre uppgifter den här veckan, och sedan är det SOMMAAAAAAR! (nej, jag räknar inte sista veckan, vi har nämligen inga uppgifter tills dess)

jag hatar (ellerja jag vet- hata är ett starkt ord. men ogillar skarpt då kanske) sånahär tråkiga inlägg utan bilder. Det är därför jag brukar slänga in helt ovärda bilder ibland, bara för att det inte ska se så tråkigt ut.
Typ som här.

Och typ som nu.
hejdå.


ps. såhär härligt busig (ellernåt) känner jag mig INTE nu. jag känner mig som en deg. en söndersmulad deg. typ jäst.

Kommentarer
Postat av: H som i Hanna...

... som i en tjej du måste umgås med inom en snar framtid innan hon får seriösa cecilia-abstinensbesvär! :D Saknar dig något hemskt! Satan i gatan vilken tur att vi ska spendera så mycket tid tillsammans i sommar, jag är för övrigt peppsomsjutton! Synd att du inte var med på siesta, det var episkt! Så fort jag får lite bilder av lovisa ska jag göra ett inlägg med lite guldkorn (och skrotkorn) från dagarna. Om du visste vad mycket man hinner uppleva på bara tre dagar! Isabelle stod för en historisk nysning, så fruktansvärt kul. Du vet i slutet av "protesfabriken"? Mellan "och ohållbarhet" och det sista finstämda "mötte jag min kärlek", där det är en fin liten konstpaus? DÄR, när hela publiken står som förtrollade och väntar på det vackravackra avslutet, nyser Isabelle HÖGT. Verkligen Atchooouuuiii :D Folk inom en radie av 10 meter skrattar och jag bröt ihop totalt... Det bästa är... tror du inte att lovisa just då filmade och att detta finns förevigat i bakgrundsljudet!?? JAJEMEN! :D

2011-06-08 @ 18:13:05
URL: http://hannalinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0