psykopatiskt

se på mig, jag närmar mig dig.
skuttar framåt som en hund.
en fot, ett ben, ett enkelt system.
Du verkar tycka jag ser dum ut.

Men jag kan inte dansa!
jag kan inte dansa så fint som du.
Nej jag kan inte dansa,
det ser bara psykopatiskt ut.

Som ett djur, en lycklig lemur,
trippar jag med lätta steg.

sen gör jag en tant på stan, en tyst indian.
Jag lufsar framåt som en gnu.

Din blick den ber mig att tona ner, men jag kan inte sluta nu.


Åh, det här är en låttext som får mig att skratta. Det är så enkelt att föreställa sig någon som lufsar framåt som en gnu, till exempel. Parallellerna och liknelserna i texten är klockrena.

Här har ni den vackra låten i samband med min vackra dans. Tro det eller ej, men det är faktiskt jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0