are you gonna cry when you see him? i cried when i saw you!



idag har jag kikat på den här filmen.

man ska inte vara såhimla snabb med att döma justin bieber, bara för att alla andra gör det. efter att ha sett den här filmen hyser jag en ganska stor respekt för den här människan. Han har lyckats få sin dröm igenom, han har slått igenom över hela världen.
det är ganska fascinerande.

nej, jag lyssnar inte på justin bieber, tvärtom tycker jag att hans musik är ganska dålig (med några få undantag). men bara för det förnekar jag inte den framgång han har nått och den röst han har. För han är verkligen musikaliskt begåvad. (lyssna bara när han spelar precis i början. hur gammal kan han vara? fyra?)

däremot inser jag att utan hans utseende hade han antagligen aldrig kommit såhär långt, och det kan irritera mig, men å andra sidan så hade han aldrig någonsin kommit någonvart enbart med utseendet, utan han har verkligen talang också. (och tur).

jag imponeras av en denna människa, den första någonsin att slå igenom så snabbt och så fruktansvärt framgångsrikt.
jag imponeras också av hur stor inverkan och makt internet har.

jag rekommenderar alla att se den. för erfarenhetens skull.
som en dokumentär.

ps. jag vet att han även via filmen fjäskar in sig SOM SJUTTON hos sina fans. men vad tusan, mig gör det inget.

Kommentarer
Postat av: Emma Joelsson

Jag tyckte den var bra, och asså man dömmer alldeles för lätt. Men lite för mycket utan tröja och dom visar inte att han tycker det är jobbigt med tjejer som skriker hela tiden, bara att han springer ifrån några. Herregud! Eller han kanske inte tycker det är jobbigt. Haha.

2011-05-27 @ 06:38:59
URL: http://senenlitentidtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0