brür min

sittligger i edvins ställbara pensionärssäng och lallar runt på det stora nätverket.
Stör bror min emellanåt med frågor som "vad skulle du vilja bli när du blir stor, om du fick välja helt fritt?" och "skulle du kunna tänka dig att tatuera dig?"
Han är såhimla bra på att lyssna lite sådär halvhjärtat och det är så 7kt kul. sitter typ och skrattar här i sängen när jag tänker på det, så att datorn guppar på magen min.

nu ska jag nog se på film istället, med familjän.


KRAMZ (asså har typ börjat lägga till massa Z hela tiden, typ älskar det. fattar inte grejen. jaja)

Kommentarer
Postat av: Lina

Syskonkärlek är finaste fina! Den längsta relationen man har under livets gång! kram

2012-04-12 @ 11:08:05
URL: http://mammalivetpalandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0