Bussis

Jag har inte hört av mig på sista tiden! Det har liksom varit svårt. För mig krävs det att flera faktorer ska klaffa samtidigt för att det ska bli nåt. Tid, lust, nåt att skriva om etc.
Nu skriver jag i alla fall! Sitter på en buss och funderar över mitt liv (som man liksom alltid gör på bussar). I morgon får jag reda på om jag kom in på folkhögskolan jag sökte och nästa vecka ska jag ha min projektredovisning. Tiden går. så. sjukt. snabbt. 16.30 nästa torsdag är ni alla välkomna till min skola för att höra vad jag lagt ned 100 timmar på det här året i alla fall. Måste förbereda den redovisningen också. Tacka vet jag långhelger (som i helgen, alltså). Då kan jag jobba med Ljudtekniken, projektredovisningen och allt annat som ska göras. Som att kika på finaste ulltussarna ute i hagen och kanske, kanske njuta lite av livet. (om jag har tid)

Såhär går det när jag känner att jag bör blogga men inte vet exakt vad jag ska skriva om. Ett inlägg skrivet från tankarna direkt till tangentbordet ( =stört mysko). Well, whatever.
Nu är jag snart framme på skolan. Lyssnar på Håkans senaste och NJUTER av flöjtens extraordinärt fantastiska toner.

Kramz


Kommentarer
Postat av: Simon

För att lägga sten på börda är det kanske dags att byta vinjettbild på bloggen? :-)

Det vitaste naturfenomenet i Uppsala är i alla fall inte snö utan Johannelunds-magnolian. Blommor stora som Parvus knytnäve!

Frid!

2012-04-26 @ 11:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0