Kaching

Sitter och chillar i fikarummet på stadsteatern i Skövde. Det är
dansuppvisning idag och överallt springer det omkring små nervösa uppklädda sjuåringar. Själv är jag lugn som en filbunke, det här med dans har verkligen bara varit en sidan-av grej. Ingen prestationspress, helt på eget initiativ. Så jag bryr mig verkligen inte om hur det går, jag har varit på mycket mer nervösa tillställningar innan.

Ikväll ska jag på björnstammen och det är jag så glad, så glad, för. Trodde jag skulle få gå helt själv ett tag men nu minsann är vi tre pers och det kommer bli så fint.
Hare kanin!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅÅHHHHHHHH! WHAT wouldn't I give för att få byta liv, kropp och själv med dig nu! Björnstammen vs. Tentajäveln-som-är-helt-omöjlig-jag-dör-svår. Inget tvivel om vad som vinner där inte... ;) Jag kan helt ärligt säga att detta är den värsta helgen i mitt liv och att alla tankar på högskolestudier till hösten plötsligt hamnat lååååååååååångt bort. heh. ;D Och, ja, nu slösar jag bort tid. Tentan ska vara inskickad om nio timmar och 54 minuter. Gotta go. KRAM!

2012-04-30 @ 00:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0