@ 5CH00L

at school. andra dagen. det är himla nervöst att tassa omkring på okänd mark hela tiden, men det är ganska roligt också. Har precis köpt en nätverkskabel till mitt rum (hurra). känner mest för att sitta här inne och buffra grey's anatomy hela dagarna, men om jag inte ger mig ut och lär känna alla mina klasskamrater kommer det här stället aldrig att kännas som hemma. Måste ut och lära känna och prata med och känna trygghet med alla. Det kan kännas jobbigt i början men det är sju tusen gånger värt det i efterhand.

Nu: lunch!! (vi typ äter och fikar hela tiden. älskar't)


Kommentarer
Postat av: Simon

Kommer det bilder?

2012-08-28 @ 17:01:10
Postat av: Anonym

Var går du?

2012-08-28 @ 17:08:40
Postat av: Mats och Ingrid

Hoppas du kommer att trivas. Vi tyckte det var en jättefin skola. VI HEJAR PÅ DIG.

2012-08-28 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0