räddaren i nöden

Jag har den här helgen pluggat nå så djävulusiskt. Och lyssnat på musik samtidigt. Och är det NÅT jag har lärt mig så är det vilken musik det är lättast att plugga till.

Sån här musik. Pampig, maffig filmmusik som bara ökar och ökar mer och mer i styrka tills man typ dör av hur FRUKTANSVÄRT LIVSAVGÖRANDE DET DU PYSSLAR MED ÄR.

Det känns typ som att jag räddar världen genom varje. litet. knapptryck. och. redigering. av. dokumentet. JAAAA! HON GJORDE DET! HON GÖÖÖÖR DET! HON KAN! HON TAR STEGET... HON TRYCKER PÅ  KNAPPEN OCH JA, JAAA, GOTT FOLK!!! HON HAR GJORT DET IGEN!!! ÅTERIGEN SKRIVER CECILIA EN MENING I SITT DOKUMENTET OCH FOLKET GRÅTER AV LYCKA, DE GRÅTER, DE PRISAR HENNE, DE HURRAR OCH ROPAR. MER ORD ÅT FOLKET! MEEER OOOORD ÅÅÅT FOOOOLKEEEEET!! CECILIA LYFTS UPP! HON ÄRAS OCH PRISAS! ALL MAKT ÅT CECILIA, ORDETS BEFRIARE!!!! HON SÄTTER SIG IGEN.. HON SAMLAR SIG.. OCH HON.. NÄ, JAG KAN INTE TRO DET!!! SKRIVER HON?? JAAA!!! HON SKRIVER YTTERLIGARE EN MENING!!!!

Jag måste göra en pampig super(o)tuff musik som man dör av - spellista, som jag kan lyssna på när jag pluggar.

Och jag gör det. Snart, alldeles alldeles snart, är jag klar. AHMAJGAAAD.

Kommentarer
Postat av: MammaLivet på Landet

Detta tips får jag testa i höst om jag börjar läsa! kramar Lina

2012-05-14 @ 22:06:14
URL: http://mammalivetpalandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0