Karls überhår

Igår kväll var jag delaktig i skapandet av en ny frisyr åt min klasskompis (nivet jag har ju blivit lite av en frisör här). Han har hittat på denna frisyr helt själv, och döpt den till Karls Überhår.
Det är den sjukaste frisyren jag både sett och hört talas om NÅGONSIN. Punkt.
Han har rakat ena sidan, men låtit lite av håret vara några mm längre så att se bildar formen av ett hjärta. Detta hjärta är sedan färgat rött. I bak har han en låg fläta. Den ena slingan är vit, den andra blekt och den tredje är i hans naturliga hårfärg. På andra sidan har han numera sex dreads. Rätt upp har han 6 liberty spikes i olika färger (grönt, blått, rosa) . Liberty spikes är liksom som stora spikar av hår, rätt upp. Som punkare kan ha ibland.
Det är helt ABSURT! Och jag är så glad att JAG har fått vara del i skapandet av detta sjuka. Det kommer jag bära med mig. Jag måste fota resultatet också, bara! Har inte gjort det än.

Det var för övrigt JAG som gjorde dreadsen. Kommer vara evigt stolt över detta faktum. De blev ju bra?!? Så förvånad.

Nu ska jag repa! Ikväll ska jag köra bil till Göteborg (gulp!) för första gången och gå på konsert med en jazzflöjtist. Kommer bli helt fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0