fint

hej alla!
jag mår bra. tänkte bara kika in och säga det, liskom. himla himmelens bra. har i princip slutat att sitta vid datorn. I alla fall varje dag. Här har jag så mycket annat att göra hela tiden. Som att umgås med människor, IRL. Så ni får stå ut med att det är lite småtorrt här. Mobilen är med i alla fall, så lite mobil-inlägg dyker upp titt som tätt, som tur är.
sover alldeles för lite gör jag också, men det känns ganska trevligt. brukar ta små eftermiddags-lurar. Sova i en halvtimme på rummet, kila ned till musikhuset, jonglera och öva. Börjar bli riktigt vass på det där med jonglering (ellernja, nu överdrev jag supermycket. men lite mer än när jag kom hit kan jag i alla fall).
Har alldeles för mycket att göra och för få helger att göra det på.
ÅH. så mycket roligt på samma gång.

Trivs så braaaaaaaaaaa det är galet.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0