dagens tips

 
DAGENS TIPS: maizena-blandning! aaaahmajgaaad vad roligt vi hade med maizena+lagom mängd vatten igår kväll. ger en substans som är både fast och flytande. VILKA MÖJLIGHETER! VILKEN LYCKA! Vi kastade och kramade och kletade och krämade. Och sedan fick vi sopa. och torka. och tvätta.
MEN SÅ SJUKT VÄRT????!!
 
ÖVRIG VÄRD INFO:
idag har jag varit i göteborg för en timmes flöjtlektion. Var borta mellan 15.00 och 20.00. Värt? kan man undra. Men idag var det nog det. himlans bra humör var jag på när jag färdades hemåt.
i götelaborg inhandlade jag mitt sista fritidskort! snyft. TY i morgon är dagen då jag lever min SISTA TID som blott en simpel nittonåring. Ack, så tarvligt det låter, redan nu, i mina ljuva öron. Nitton! 
Mitt extremt vårdade språk kommer ifrån att jag äntligen tagit tag i en BOK och börjat LÄSA igen. Jane Eyre! Har velat läsa den sedan jag fick den samtidigt som jag inte orkat men nu BANNEMIG. BRA är den också. hipp hurra!
Har äntligen tagit tag i mitt liv på andra plan också!!!! Skaffat mastercard, förnyat körkort, skickat viktiga papper och SÅNT DÄRINGA. 
 
ÅÅÅ. FRISKT OCH SKÖNT ATT VARA PÅ TOPP!
ser ni något konstigt med bilden? ;oOoOOoooO
 
 
Näe jag borde inte bjuda på mig själv på dette viset. det känns inte riktigt friskt???
MEN FÖR ALL DEL: Skåda min NATURLIGA SKÖNHET och låt mig BELYSA er kväll och SPRIDA GLÄDJE i de små stugorna därute.
 
happ happ. tjingeling nu!
 

Kommentarer
Postat av: Simon

Tackar!

2013-01-31 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0