valborg

för er som har missat det så släppte håkan ett nytt album för några veckor sedan, Det kommer aldrig va över för mig.
det är fantastiskt, såklart. även om det tar lite tid att vänja sig vid 80-talssynthar och lite rockigare sound så är det ändå håkan, och det är guld.
 
En sak som slog mig när jag lyssnade på det redan första gången, som är så hysteriskt kul, är slutet på låten Valborg. Lyssna från 2:45 och framåt.
 
 
Är det bara jag eller skapar det här slutet OTROLIGA vibbar till the sims-musiken? Det låter verklilgen precis som the sims-musik.
 
Det tyckte jag var roligt. happ happ.
 
i eftermiddag ska jag pysa iväg till göteborg för att ha flöjtlektion, och sedan är det långhelg!! Då ska jag förhoppningsvis ta mig tid att söka lite spännande folkisar samt hugga ved och laga mat. Trevligt värre.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha så kul, jag har också tänkt på det! Låter som musiken som spelas i bygg-läget.

2013-07-27 @ 19:38:05
URL: http://jenniferika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0