i was here

vet att det mesta jag gör här på blögg'n är att tipsa om saker. men liksom, när jag hittar nåt jag gillar så kliar det så mycket i fingrarna så jag måste bara visa det. Hence alla tips 24/7. 
 
denna gång: beyoncé. alltsåååå, denna kvinna. Q U E E N hehe har jag insett typ idag. MEN hennes röst är ju verkligen den bästa?!?!? sångvärldens usain bolt!!! eller nåt. okej många håller nog inte med mig. men om man tänker rent tekniskt och lägger till hennes enorma karisma, diva-trademark och sceniska megaproduktioner så är hon ju häftigast. hennes kostymer och framträdanden kan ibland vara helt sjuka. i. huvudet. 
som i detta fall.
 
alltså. den här videon gör mig så RÖRD. den är nog både klyschig och amerikansk och hela faderullan men det struntar jag i, för åh. texten i kombination med stämningen i lokalen och bildspelet bakom gör det hela helt fantastiskt. Och så Beyoncé själv, förstås.
 
se och gråt! och rädda världen tillsammans.
 
 
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0