breaking news

cecilia har ett rent rum!!!!!!!!!!!!!
 
det är ofattbart och overkligt MEN jag har sedan jag kom hem vid halv två jobbat konstant med att organisera och städa mitt rum. och nu är det fint som snus! jag önskar jag hade tagit lite före-bilder, men blogg-geniet i mig har inte vaknat ännu så därför får ni bara se hur det ser ut ikväll, efter cirkus hundra år av slit. 
 
 
 
japp, här bor jag! missade att fota mitt klädskåp (som inte innehåller kläder) som jag är-och-har-alltid-varit helt förälskad i, men det får bli en annan gång.
den randiga smala mattan har jag vävt själv! stolt som en tupp var jag, och är fortfarande ända sedan dagen den blev klar.  ska försöka komma ihåg att bjuda på bättre bilder av denna skönhet.
på "klädstrecket" på väggen kan ni om ni tittar noga se ett notblad. det är en fyrstämmig sats (ett litet körstycke) jag skrivit som handlar om påsken. den heter Påsken väntar dig. och den går i moll.
 
i helgen har jag hängt med frida, lovisa och isabelle i göteborg. vi var på kingshead och vi var i lovisas lägenhet och åt chilinötter. ett allmänt sug efter att bo i denna stad infann sig såklart. samt en allmänt tillfreds känsla. så här skulle det vara, alltid. ju.

jag köpte min doft, en parfym som jag aldrig vill sluta lukta som, och ett par nya jeans som känns som ett extra lager hud. på ett positivt sätt! kände att den meningen krävde att jag förtydligade det. hehe. 
 
SLUT PÅ UPPDATERING. JAG. ÅTERKOMMER. EN. ANNAN. DAG. Förhoppningsvis med mer genomarbetade inlägg.... he... he.. he.... 
 
tjohej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0