fyra veckor

tänk nu har jag varit här ett helt skagaläger.
när jag befinner mig där känns det som ett halv liv, det känns som att jag känner alla utan och innan när jag åker därifrån. Jag känner mig ofta ganska mör (helt slutkörd för att vara exakt). Men jag känner också hur mycket jag har utvecklats, gällande kunskaper och mig själv personligt. så har det egentligen varit varje år jag varit där.

 

men här? fyra veckor, det var ju nyss jag kom. har bara skrapat på ytan gällande alla relationer här. jag har verkligen bara börjat skrapa på ytan av London och allt jag vill hinna med. jag är definitivt inte helt slutkörd och känner mig verkligen inte färdig med det här stället. personligen har jag visserligen utvecklats en del, men inte så mycket jag förväntar mig att jag kommer göra.  har inte tänkt färdigt över alla kloka ord och nya funderingar som slår mig allt som oftast.

 

ganska spännande. ganska fint. 

 

 
2008.
 

 


Kommentarer
Postat av: Simon

:,-)

2014-02-05 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0