Maten

Det är så mycket jag vill göra i den här staden hela tiden. Så fort jag inte jobbar vill jag gå på bio, spana in sevärdheter, handla saker eller sitta på en pub någonstans. Asbra, tänker ni. Tänker jag. MEN. HUR BLIR DET MED MATEN CECILIA!? VA? När ska du hinna laga all himla mat Cecilia!??!

Ja inte vet jag det, inte. jag får lomma iväg till affären och köpa färdiga sallader och rätter som vilken tråkmåns som helst. igår köpte jag tomatsoppa med timjan. den var god. hittills har jag lagat mat EN gång. spaghetti med broccoli- och ostsås.

funderar på att lägga min dyrbara lediga morgondag på att köpa massa mat och laga massa rätter. typ pizza, soppa, lasagne. och sedan frysa alltihop.

men vem vill inte till brick lane???? camden?? vem vill inte se the secret life och walter mitty på bio???

jag kanske lommar istället. jag kanske lommar hellre.

Kommentarer
Postat av: Simon

Pubarna har väl mat också?

Svar: japp! det har dem. asbra, då kan jag kombinera nytta och nöje, såattsäga. hehe.
cecilialinderoth.blogg.se

2014-01-12 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0