spontanitet och sånt där

skulle precis logga in för ett snabbinlägg när jag upptäckte att min statistik har farit upp i taket! hej alla nya! välkomna :) hoppas ni stannar kvar, o det hade varit så roligt.

hade ikväll tänkt sitta i godan ro och berätta vad jag hittar på om dagarna, när jag inte jobbar. men så knackar min kollega tillika rumskompis tillika vän hårt på min dörr och säger bowling, 5 minuter, kyrkporten? och jag tänker coola bananer och så blir det inget bloggande för mig.

lite så det funkar här. spontana pubhäng och annat lite titt som tätt.

å, jag tycker om det.

puss!

 ps, vi har för övrigt alldeles alldeles för mycket mjölk just nu så då får jag och jonny dricka hur mycket vi vill. hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0