hej&hå jungman jansson.

jag hatar att skriva bloggtitlar förresten. det är det första ögonen dras till, och jag finner aldrig något bra och roligt att skriva som sammanfattar mitt inlägg på ett bra sätt. fast det är kanske för att jag alltid skriver titeln först, av någon märklig anledning.

alltid när jag är ute och går så går jag omkring och formar meningar och ämnen till min blogg. Och jag överdriver faktiskt inte när jag säger alltid. jag går och hittar på vad jag ska skriva om, hur det ska låta intressant och bra och skojigt på samma gång. Och det blir alltid bra också, på nåt vänster. Jag hittar massa bra grejer att skriva om, och allt låter bra! Men sedan när man kommer hem är man för trött för att slå på datorn och skriva ner det. Och då har förresten inspirationen försvunnit.

Jag var ute och gick förut idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0